TVR1, Telejurnal - Casa din hârtie reciclată manual e o realitate

Comentarii

  1. Buna ziua.
    Felicitari pentru ceea ce ati realizat. este ceva deosebit si stiu ca este o munca titanica. Sunte-ti adevarati artisti.
    Casuta voastra,m-a facut sa ma intorc in timp, cu nostalgia anilor petrecuti in Studioul Animafilm. Acolo am construit diverse papusi, decoruri din papier mache. Pacat ca acea lume a disparut.M-am bucurat cand am descoperit ca mai exista oameni ca voi, care lucreaza cu hartia si fac o arta din modelarea ei.Usuor e de privit, dar greu de construit.
    Am gasit casuta pe internet, dar cu siguranta voi trece sa o vad in realitate.
    Cu stima,
    Brandusa Oanca

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Brânduşa Oanca

    Dragă doamnă, vă aşteptăm la o cafea, îb Atelier, să stăm de vorbă!

    Mulţumim!

    RăspundețiȘtergere
  4. cu mare placere, astept sa imi comunicati programul dumneavoastra

    Cu stima,
    Brandusa Oanca

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare